— On Comms Design. From London

Carti esentiale de advertising #3

Am revenit dupa sarbatori cu a treia etapa a concursului organizat impreuna cu colegii de la Okian.ro si de data asta pun la bataie doua carti absolut senzationale [nu ca pana acum nu au fost foarte bune, insa acestea doua sunt chiar the mother of all insightful books]: The Tipping Point de Malcolm Gladwell si Convergence Culture de Henry Jenkins. Ambele carti vorbesc despre ‘inefabilul’ din comunicare, business si comunitati, despre acele lucruri pe care nu le putem explica dar le intuim si apoi le vedem in actiune si ne minunam de efectele lor asupra noastra si asupra comunitatilor in care traim.

Ca sa le castigati trebuie sa faceti ceva foarte simplu: sa identificati ce credeti voi ca este un trend cu potential major in acest moment in Romania, sa explicati in cateva vorbe de ce credeti ca este un trend si gata 🙂

Va astept raspunsurile pe formularul de contact sau ca reply la acest post

LATER EDIT: Am primit cateva raspunsuri la intrebarea de mai sus insa nu pot spune cu mana pe inima ca m-a convins vreunul. Majoritatea se refera la handmade, geotagging, eco bio si social buying. Sunt cateva lucruri care trebuie precizate:

1. Un trend nu poate fi un brand sau un produs anume; iPhone nu poate fi un trend insa smartphones pot. trendurile sunt date de emergenta unor noi categorii de comportamente sau interactiuni

2. Sunt minimal de acord cu geo/social tagging ca potential trend in Romania insa denumit asa, nu Foursquare care este doar o platforma prin care se manifesta noul comportament

3. Cred sincer ca handmade si aparitia designerilor tineri romani era un trend acum 1-2 ani cand, chiar noi la McCann am propus unui client o asociere cu aceasta platforma.

Asa ca, din pacate reportez cartile de la aceasta etapa pentru cea de saptamana viitoare cand o sa am 4 (!!!) de dat.