— On Comms Design. From London

Introducing bravatar.me – guest post Marius Ursache, CCO Grapefruit

Acum cateva zile va intrebam cat de devotati sunteti brandurilor pe care le iubiti si ce ati face pentru ele. Si va povesteam despre un proiect lansat de Marius la TEDx Iasi. L-am sunat pe Marius si l-am rugat sa ne explice cu vorbele lui despre ce e vorba in bravatar.me si iaca ce ne spune:

“Totul a plecat de la nebunia cu Like-urile pe Facebook, care acum nu mai inseamna nimic. Like e o chestie confortabila, care nu necesita niciun fel de angajament. E doar un click si gata.

Ce e mai grav, e ca brandurile inteleg prin angajament (engagement) cat mai multe like-uri si comentarii. Uita de conversatie, uita de relevanta. E varianta moderna a logoului afisat pe marginea terenului de fotbal la meciuri—confortabil si irelevant.
De aici a plecat ideea Bravatar.me—care vrea sa fie opusul Like-ului de pe Facebook. Sa fie un loc in care esti suficient de brave incat sa te asociezi pe fata cu brandurile care te reprezinta. Un loc in care gasesti alte persoane animate de pasiuni comune. SI un loc in care sa existe comunitati de ambasadori ai brandurilor puternice—brand lovers, nu likers. Si unde brandurile sa participe ca egali in conversatie (necesita acelasi grad de bravery), sa vorbeasca pe bune cu acesti fani hardcore, care reprezinta ceva extrem de valoros, pe care majoritatea brandurilor astazi le ignora in favoarea cohortelor de Facebook likers. Daca vrei, e o reincarnare moderna a principiului care a dat ani de zile roade la Harley Davidson (iubesc brandul asta!), insa adaptat instrumentelor digitale de azi: Speak to the core and the rest will follow.”