Linkuri de luni #45

Am sarit o saptamana insa e cam nebunie pe la birou asa ca incerc sa recuperez saptamana asta

1. Cum sa nu faci SEO si cum sa gestionezi o criza de PR in social media dupa ce ai facut SEO cum nu se face SEO :) – lung stiu, dar e bine sa cititi cazul incredibil al unei mari companii care a incercat sa faca niste manarii, a fost prinsa si apoi a dat-o in bara si cu comunicarea dupa ce a fost prinsa – LINK

2. Desi nu ma mai plimb pe Twitter de ceva vreme, am citit cu interes acest articol despre un studiu stiintific facut de oamenii de la Georgia INstitute of Technology care arata ca tweeturile mai vesele si mai scurte pot sa iti creasca numarul de followersi. Printre altele. Cititi alte cateva metode sa va cresteti contul de Twitter pe LINK

3. Stiti ca Facebook a cumparat de la Microsoft platforma de adserving Atlas – Facebook zice ca nu, dar toata lumea zice ca au facut asta ca sa isi construiasca o reteta de display unde targetingul sa se faca pe baza infromatiei stranse din retea despre utilizatori. Ce zice Facebook ca o sa faca gasiti in interviul de pe acest LINK

4. Daca mai folositi Youtube din cand in cand stiti ca atunci cand incarci un filmulet ai tot felul de optiuni, de la a adaugat Captions si Annotations la a schimba look-ul filmului cu diverse filtre de culoare. Se pare ca in curand si reteaua profesionala de video sharing Vimeo va integra aceleasi optiuni – LINK

5. Daca va pasioneaza Star Wars o sa va placa pozele din acest LINK care arata resturile decorurilor exterioare de la filmarile primelor episoade. Ele se gasesc in Tunisia.

6. Va mai aduceti aminte de treaba grozava faceau W+K ptr The Guardian? Se pare ca oamenii de la BBH o continua cu o serie de printuri absolut geniale. Doua mai jos si mai multe aici LINK

 

 

 

 

 

 

 

 

7. si pentru ceva putin mai mellow, mi-a placut articolul asta despre rolul pe care il joaca frica in advertising, nu in reclamele per se cat in relatia dintre agentie si client. De la BBH. LINK

Share this article Facebook7Google+0Twitter1LinkedIn0DiggReddit0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *