— On Comms Design. From London

Mergeti la Webstock MUSAI

Screen shot 2013-09-04 at 9.08.08 PMSi anul asta Cristi Manafu organizeaza Webstock. Dincolo de a admira tenacitatea cu care omul asta continua sa bata birourile acum mult mai putin primitoare ale marilor companii pentru bugetele necesare unui eveniment de aceasta anvergura, si lasand la o parte carcotelile care se repeta in fiecare an despre speakeri prea expusi, sloturile acordate sponsorilor, etc insist sa mergeti la Webstock.

De ce?

Pentru ca, asa cum scriam acum aproape 4 ani, nu ai cum sa iei pulsul unei industrii daca nu te plimbi putin printre oamenii ei. Nu ai cum sa intelegi ce se discuta, ce conteaza si care sunt trending topics daca nu tragi putin cu urechea la ce vorbesc oamenii care, ne place sau nu, formeaza comunitatea de marketing online in capitala cel putin. Vor trece pe la Webstock multi oameni care au ceva de spus si si mai multi care probabil ca nu au. Dar ce conteaza este sa fiti acolo cand aceste doua grupuri se intalnesc pentru ca din interactiunile lor poti sa simti vibratia unei comunitati.

De ce scriu acest articol?

Paranoiacii de serviciu vor spune ca mi-a dat Manafu linkuri  🙂 Il scriu pentru ca de ceva vreme nu am mai reusit sa ajung la multe evenimente de industrie. Am vorbit tot mai rar cu oamenii pe care ii prindeam des pe la conferinte. Nu am mai schimbat o vorba cu multi dintre cei pe care ii mai am in feedul de Facebook. Si se simte. Nu numai ca le duc lipsa, dar mi se pare ca am pierdut ceva din energia pe care ideea unei comunitati de marketing online mi-o dadea. Ma simt izolata, fara idei, am impresia ca nu se intampla mare lucru, ca proiectele treneaza, ca nu crestem. Impresii gresite, nu am dubii. Impresii pe care o vizita la Webstock sigur le poate schimba.

Mergeti deci. Cum mi se intampla frecvent in ultima vreme, eu iar nu stiu daca o sa ajung. Dar daca nu ajung, poate ma scoateti la o cafea sa imi spuneti si mie cum a fost 🙂