— On Comms Design. From London

This page reunites a lot of the presentations I delivered at various conferences.

Zilele Biz 2012 – On social capital

Women on Web 2012

Student Conference March 2012

 

 

SMSBucuresti Februarie 2012

SMS Timisoara, oct 2011 [english]

PRBeta Timisoara, on social media monitoring [ROMANIAN CONTENT ONLY]

BIZ Top Social Brands 2011

 

 




19 comments
  1. […] My presentations Admin RSS  Subscribe:  RSS feed somewhere between marketing, marcoms and digital ON COMMS DESIGN […]

  2. […] like-urile în produse vândute, totul e cam degeaba. Sper ca, la un moment dat, să găsim aici prezentarea Bogdanei – despre care ne-a spus că e lungă şi foarte faină, dar că n-are […]

  3. […] să înveţe şi să admire ideile unor persoane cu ani buni de experienţă în domeniu (recomand prezentarea Bogdanei Butnar, cu care am fost de acord de la primul slide până la ultimul); om care a terminat o facultate de […]

  4. […] My presentations […]

  5. Oktal si bloggerii | Prin Arad says: 2011/11/0915:43

    […] Tema aceasta m-a dus cu gandul la Social Media Summit 2011 (12 oct, Timisoara) si la prezentarea Bogdanei Butnar care, printre altele spune: “plan your media strategy so as to obtain a reaction which will […]

  6. […] My presentations […]

  7. BB « Beatrice Ruja says: 2011/12/1914:13
  8. […] haotic prin care îşi pune ideile în ordine (sună ciudat, dar e de bine). Un discurs excelent de fiecare dată şi un model de blogging pe care îl recomand cu mare drag. Marketing online combinat cu poveşti […]

  9. […]   […]

  10. social media summit (1) | DAP says: 2012/02/2905:23

    […] Bogdana Butnar întreabă câte fete drăguțe sunt în sala. Fetele drăguțe, destul de multe, ridică mâna. Apoi Bogdana precizează că nu lor li se adresează prezentarea ei, ci, mai degrabă, bărbaților bărboși, trecuți de prima tinerețe, la costum și cravată. Social media nu ar trebui să mai fie privit ca un canal de comunicare, încă unul adică, ci ca un mediu (nou) în care se întâmplă lucruri. Altele decât copycat-uri ale promovării clasice. Marketingul care se face acum nu creează involvement, engagement. Probabil că prea puțini ar da like și mai nimeni n-ar comenta un update de pe pagina Coca-Cola care sună cam așa: „Cum se simte un pahar când torni Coca-Cola în el?” Habar n-am și nici nu mă interesează. (citește prezentarea […]

  11. […] – i understand that bogdana will post the presentation on her blog. […]

  12. […] parte din prezentările de la SMS Bucureşti sunt aici, aici, aici, aici, aici, aici şi cam atât am reuişit să găsesc până acum. […]

  13. […] SPEAKERI * Bogdana Butnar, www.bogdanabutnar.ro, “Asteptari de la social media: diferente si conflicte intre marketeri si consumatori” (vezi prezentarea Bogdanei) […]

  14. A fost SMS Bucuresti | says: 2012/02/2913:15

    […] divide between consumer expectations and marketing deliverables”, o puteti vedea, revedea aici. Iar Victor Kapra a spus niste lucruri foarte interesante, mai ales ca eram in tema si mi-am dat […]

  15. […] des campanii pe facebook, deci pentru nevoile mele tool-ul facebook-ului mi-e arhisuficient. Click pentru a vedea prezentarea Bogdanei.Am avut și două discursuri despre berea Staropramen și despre Pintrest ale lui Marko Njavro și […]

  16. […] My presentations […]

  17. […] la Alina Constantinescu, Carmen Albișteanu, Adrian Ciubotaru, Diana Oancea și prezentarea Bogdanei pe care eu am […]

  18. […] My presentations […]

  19. […] am ascultat o prezentare interesanta despre capitalul social  in online a Bogdanei Butnar – aici este […]

Submit comment