— On Comms Design. From London

Nu stiu sa scriu altfel [despre The Harbour]

Nu-mi dau seama de ce dar in ultima vreme am inceput sa primesc diverse invitatii “ca blogger”. Nu am crezut niciodata ca blogul asta este unul care poate fi considerat “de influentator”,  si cu atat mai putin unul de pro-blogger, de aceea cand am fost invitata la evenimente am mers cu un oarestecare sentiment de umilinta ptr ca fiecare invitatie inseamna o recunoastere. Si tot de aceea prima intrebare pe care am adresat-o celor care m-au invitat a fost de ce m-au invitat.

Pentru mine fiecare invitatie inseamna, pe langa o recunoastere, si o obligatie. Marcel Mauss scrie in “Eseu despre Dar” ca primirea unui cadou in aproape orice cultura aduce cu sine obligatia de a returna acel cadou. Acest tip de “contract” comportamental, se rasfrange, pentru mine, si in relatia dintre cel care invita un blogger undeva si bloggerul care merge. Simt ca ar trebui sa scriu despre toate locurile in care merg. DAR aici intervin dilema si problema. Blogul meu este citit, credibil si influent NUMAI in anumite domenii. Sau cel putin asa imi inchipui si doresc eu. Nu vreau sa fiu absurda si sa spun ca numai ce are legatura cu marketingul are loc aici in blog, dar nici nu cred ca pot si ar trebui sa imi dau cu parerea, aparent avizat, despre orice. Pentru ca exista o legatura intrinseca intre autoritatea, influenta si credibilitatea pe care o construiesti si lucrurile cu care te poti asocia.

Nu vreau sa refuz pe nimeni dar nici nu vreau sa fac cuiva vreun deserviciu. Cred ca rezultatele online ar trebui sa fie masurabile si cred ca blogul meu poate da rezultate pentru anumite lucruri. Din acest motiv am pregatit aici o pagina cu informatii despre blogul meu, si puterea mea de influentator. Gasiti acolo si date de trafic si cateva estimari despre domeniile unde cred eu ca as scrie cu ceva influenta. In plus mai gasiti estimari cat de cat realiste ale comunitatilor pe care le pot eu “angrena” 😉

Va rog, sincer, folositi aceasta pagina cand credeti ca va pot fi de ajutor. Imi place sa cunosc pe oricine insa comunicarea este despre rezultate si imi place sa dau rezultate 🙂

__________________________

Din aceleasi motive va povestesc mai jos despre un eveniment la care am mers si cum se poate el reflecta in ceea ce fac eu un mediul online.

Acum cateva zile am primit de la om de comunicare, pe numele lui Vincentiu, o invitatie la restaurantul The Harbour din centrul Bucurestiului. Invitatia era ptr o seara informala, a “bloggerilor” ca sa cunoastem locatia si pe oamenii de acolo.

Eu nu ma pricep la restaurante. Merg acolo unde imi spun prietenii si Doru (si el e prieten, dar la recomandari e supra-prieten), si prefer mai ales locurile unde am mers suficient de des incat sa-mi fac prieteni printre oamenii din personal. Nu suport locurile unde merg frecvent si nu ma tine nimeni minte. Si evident merg acolo unde imi place mancarea.

Normal nu as fi dat curs invitatiei la acest eveniment, NU pentru ca The Harbour e un loc nasol, ptr ca nu e. Dimpotriva e chiar foarte fain si intr-o vreme era un preferat al amicilor mei ptr mancarea fff buna. Dar nu cred ca as scrie cu influenta despre asa ceva.

Stiu insa ca pot scrie cu influenta despre altceva cu privire la aceasta invitatie. Pentru ca motivul ptr care am mers nu a fost sa vad neaparat locatia, cat ptr ca Vincentiu m-a convins cu mesajul lui. Mailul primit de la acest tanar care se ocupa de social media pentru The Harbour a fost atat de sincer, de elegant si politicos scris incat nu am putut sa spun nu :)). Mi-era clar din mesaj ca omul ma citeste, ca ii place cum scriu. Am simtit ca as refuza un amic daca nu m-as duce.

De asta scriu acum despre The Harbour. Ptr ca au un social media manager de isprava (si, dupa cum am vazut la fata locului, salata de vinete ffff buna, exact cum imi place si mie sa fac). Si eu numai asa stiu sa scriu.