— On Comms Design. From London

Personal branding prin social media

De ceva vreme am inceput sa lucrez cu prezentari mult mai putin “eterice” atunci cand vorbesc la diverse conferinte pentru ca mi se cere sa nu mai postulez teorii ci sa incerc sa explic ceva practic. [Marturisesc totusi ca sunt mereu dezamagita de faptul ca oamenii vin la conferinte ca sa afle lucruri care sunt scrise alb pe negru in sute de prezentari pre-existente pe Slideshare sau la o simpla cautare in Google.Probabil ca de acum inainte o sa incep fiecare prezentare cu JFGI. :)]

La Brand, Blogs and Cookies am vorbit asadar, destul de aplicat, despre cum sa folosim social media si in special retelele de socializare pentru a construi un brand personal. Cred ca mi-am batut recordul pentru titluri de slide usor de dat pe Twitter ca “pieces of bored office wisdom” insa in general m-am bucurat sa imi dau seama trecand prin prezentare, ca sunt doar cateva reguli de oarecum bun simt care pot fi urmate de oricine.

In orice caz, prezentarea mea este aici si probabil cel mai important sfat nu este trecut in ppt-ul pr-zis insa l-am repetat de cate ori am putut in sala: social media trebuie tratata obiectiv si rational nu instinctiv si impulsiv.

Personal brandingth

Fotografie de aici