— On Comms Design. From London

Viitorul bloggingului (postari scurte #4)

Evident nu doar noi ne certam/discutam despre blogging. Se pare ca “dincolo” discutia este chiar mai avansata si Hugh McLeod face un rezumat interesant al argumentelor (click pe linkurile din text) aici

Ce mi s-a parut fff tare e paragraful asta:

“3. Blog­ging is no lon­ger about “The Con­ver­sa­tion”. That moved over to Twit­ter, Face­book etc years ago. If you’re just loo­king to nat­ter and rant with the other trolls, I guess the com­ment sec­tion of a large blog like Gaw­ker or HuffPo is as good a place as any. One more waste of space was­ting their time, wha­te­ver. I’m liking Goo­gle Plus a lot these days. It has the same spon­ta­neity as Twit­ter, but a bit more enga­ging and thought­ful, somehow. I never go on Face­book much any more. Too many “civilians”.

Ce inteleg eu din asta? Simplu, ca locurile de generalisti, oamenii care au ceva de spus despre orice, s-au cam dat si ca e momentul sa facem din bloguri ce trebuia facut de la inceput, publicatii online de nisa. Pentru ca nimeni nu vrea sa stie ce gandeste toata lumea despre orice. Ptr asta exista FB 🙂

Zic si eu.

Share this article Share on Facebook0Share on Google+4Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Digg thisShare on Reddit0
8 comments
  1. Robert says: 2012/01/0218:38

    subscriu.
    pentru 2012 am urmatoarele asteptari: faza terminala pentru presa scrisa (cu exceptia publicatiilor generaliste cu masa critica si a publicatiilor de profil), respectiv inceputul declinului blogului generalist. Cea de a doua se va intampla tot din motive economice: nu poti face proiecte pentru orice categorie de produse, nu poti scrie intotdeauna cu aceeasi savoare si credibilitate despre bere, carduri de credit si despre noul BMW seria X.

  2. Adinel says: 2012/01/0222:47

    Ok… e necesara o Dieta Informationala… Sa se dea cate una sa ajunga la toata lumea 😉

  3. Adinel says: 2012/01/0222:57

    Un prim pas pentru link-ul de sus ar fi o ora de ascultat discutia asta.

  4. Arhi says: 2012/01/0309:33

    da, in fiecare an cineva anunta moartea blogurilor si trecerea pe nise, ne-am invatat

    • Robert says: 2012/01/0322:06

      adevarat, in fiecare an se discuta despre asta.
      insa, acum avem un mic precedent: presa scrisa. ce nu are masa critica si e pozitionat pe “broad audience”, nu-si acopera costurile (da, un blogger are costuri mici, nu se compara cu un ziar. pentru el/ea nu costurile sunt problema, ci venturile si clasamentul: nu poti face blogging din pasiune fara o sursa de venit direct sau indirect care sa iti sustina aspiratiile modeste sau extravagante).
      sper ca advertiserii nu vor trata inca on-line-ul ca “broadcast media” si vor intelege nuanta de “social” din sintagma “social media”. altfel, o sa facem “campanii” pentru produse pe bloguri ca pe pro tv: daca am un reach +80 la 3+ si un CPM mai mic decat IQ-ul din dotare, ce mai conteaza ca un procent semnificativ din audienta nu o sa poata cumpara produsul meu decat o data pe an? am reclama la tv? am. am reclama pe bloguri? am. deci, sunt bun, la naiba!
      in loc de concluzie: e nevoie de blogguri generaliste cu reach mare, insa e nevoie la fel de mare de conversatie semnificativa si angajament pe bloguri de nisa.

    • Bogdana says: 2012/01/0509:11

      Uite, ieri vorbeam cu un om care lucreaza in PR in UK. el mi-a spus asa, in UK exista doua tipuri de bloguri: the big guys care scriu in numele lor despre orice si la care nu ajungi ptr ca ei nu fac blogvertising si ptr ca ar lua oricum sute de mii pe articole si bloguri specializate ca The Next Web care functioneaza ca niste mini ziare. practic blogs are media. 🙂

  5. Bogdana says: 2012/01/0313:44

    tu n-ai de ce sa te temi. esti din echipa care a inceput totul. voi ati luat cele 5 locuri de generalisti :)))

  6. Gilberto Schefers says: 2012/02/2200:42

    Hello, Your Viitorul bloggingului (postari scurte #4) » Bogdana Butnar .ro write up above is fantastic have you got a RSS Feed

Submit comment